Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων TAXISnet

Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), https://www.aade.gr/

 

Πρόσφατα ιστολογήματα

Είσοδος

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ

Η Α.Νούσιας και «συνεργάτες» απαρτίζεται από 12 μέλη, λογιστές, οικονομολόγους, φοροτεχνικούς, οι οποίοι έχουν αναπτύξει μία επιτυχημένη δράση στό λογιστικό τομέα σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Το ανθρώπινο δυναμικό της είναι καταξιωμένο στον ευρύτερο χώρο τους και προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Το επιχειρησιακό πρόγραμμα των «συνεργατών» είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας στον λογιστικό τομέα της πληροφορίας και επικοινωνίας, για την αύξηση της παραγωγικότητας και την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Επεκτείνουν την χρήση της πληροφορικής στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους, σε όσους τομείς τους επιτρέπει το (ΥΠ.Ο.Ο.) διευρύνοντας τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης και συναλλαγής των πελατών.

Απογραφή 2021: Παράταση δυνατότητας ηλεκτρονικής αυτοαπογραφής μέχρι και 13.12

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η Απογραφή Πληθυσμού-Κατοικιών 2021, η οποία διενεργείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) σε ολόκληρη τη χώρα, με ημερομηνία αναφοράς την 22α Οκτωβρίου 2021.

Η συμμετοχή των πολιτών στη διαδικασία της ηλεκτρονικής αυτοαπογραφής είναι μεγάλη. Προκειμένου να δοθεί ο αναγκαίος χρόνος σε όσους παρέλαβαν τον Μοναδικό Κωδικό Απογραφής με καθυστέρηση, αλλά και σε όσους από τους υπόλοιπους επιθυμούν να απογραφούν ηλεκτρονικά, δίνεται γενική παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας της δυνατότητας ηλεκτρονικής αυτοαπογραφής μέχρι και την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021.

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Ποια ποσά επιστρέφονται - Παράταση δικαιολογητικών μέχρι τέλος του έτους

Παραταση στην υποβολή δικαιολογητικών για επιστρεπτέες προκαταβολές 1 έως 7, επιδότηση παγίων δαπανών και αυξημένη αποζημίωση ειδικού σκοπού. Πλάισιο επιστροφών ενίσχυσης επιστρεπτέων προκαταβολών 1 έως 7

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>https://www.taxheaven.gr/news/56945/epistreptea-prokatabolh-poia-posa-epistrefontai-paratash-dikaiologhtikwn-mexri-telos-toy-etoys

Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή υπηρεσία «myOAEDραντεβού»

Τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τις επισκέψεις τους στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ έχουν οι πολίτες από το πρωί της Τρίτης. Πρόκειται για την νέα υπηρεσία «myOAEDραντεβού» και αφορά μόνον όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το gov.gr και το www.oaed.gr. Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ.

Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή. Οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα, είτε απευθείας μέσω του rantevouoaed.gov.gr, είτε μέσα από το gov.gr, επιλέγοντας την υπηρεσία «Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ» που βρίσκεται στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Επίδομα θέρμανσης: ανοίγει εκτός απροόπτου η πλατφόρμα τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου

Την προσεχή Δευτέρα 15 Νοεμβρίου θα ανοίξει, εκτός απροόπτου, η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή αιτήσεων από τους δι&ka

Παράταση για την υποβολή στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ της υπεύθυνης δήλωσης για τη διενέργεια rapid test

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής της υπεύθυνης δήλωσης «περί τήρησης της υποχρέωσης υποβολής των ανεμβολίαστων και μη νοσησάντων εργαζομένων σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 κατά την εβδομάδα αναφοράς», έως και την Κυριακή 14/11 και ώρα 23:59 για τις εβδομάδες αναφοράς 18-24 Οκτωβρίου, 25-31 Οκτωβρίου και 1-7 Νοεμβρίου, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εργασίας.

myDATA: Υποχρεωτικά από σήμερα για όλους τα ηλεκτρονικά βιβλία

Υποχρεωτικά για όλους, επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους, είναι από σήμερα 1η Νοεμβρίου τα ηλεκτρονικά βιβλία.

Στο εξής, μέσω της πλατφόρμας myDATA εκατοντάδες χιλιάδες υπόχρεοι θα πρέπει να διαβιβάζουν τα τιμολόγια τους στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

ΑΑΔΕ:Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη ρύθμιση των χρεών της πανδημίας

Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα, στο myaade/ρυθμίσεις οφειλών, για τη ρύθμιση των χρεών της πανδημίας σε 36 άτοκες ή 72 έντοκες δόσεις (3 ή 6 χρόνια).

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται έως και τις 31 Δεκεμβρίου, με την πρώτη δόση να πρέπει να πληρωθεί έως και τις 31 Ιανουαρίου του 2022.

Η ρύθμιση εκτιμάται ότι αφορά 823.000 φορολογουμένους.

Δικαίωμα ένταξης έχουν όσοι αποδεδειγμένα έχουν πληγεί από την πανδημία και άφησαν απλήρωτες και αρρύθμιστες οφειλές προς την Εφορία, οι οποίες βεβαιώθηκαν από την 1η Μαρτίου 2020 έως την 31η Ιουλίου 2021.

Οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τα χρέη τους, είτε σε 36 δόσεις άτοκα ή σε 72 δόσεις με επιτόκιο 2,5%.

Το ελάχιστο ποσό κάθε μηνιαίας δόσης θα ανέρχεται σε 30 ευρώ για ποσά οφειλών μέχρι 1.000 ευρώ και σε 50 ευρώ για ποσά οφειλών άνω των 1.000 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ηλεκτρονικά η μεταβολή στοιχείων και η διακοπή εργασιών επιχείρησης

Τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και οι νομικές οντότητες, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών TAXISnet της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, δύνανται μέσω ψηφιακής υπηρεσίας της ΑΑΔΕ να προβούν σε μεταβολή των στοιχείων τους ή και σε διακοπή εργασιών της επιχείρησης.

Αριθμ. Α.1213 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 4272/16.09.2021
Μεταβολή στοιχείων και διακοπή εργασιών επιχείρησης φυσικών προσώπων, νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων με τη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

https://www.eea.gr/arthra-eea/ilektronika-i-metavoli-stichion-ke-i-diako...

Νέα ψηφιακή πύλη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων myAADE.

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα στο gov.gr η νέα ψηφιακή πύλη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, myAADE.

Πρόκειται για το νέο φιλικό ψηφιακό περιβάλλον, που αντικαθιστά το Taxisnet.

Μέσα από αυτό, οι φορολογούμενοι μπορούν εύκολα:

– να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ (δηλώσεις φόρων, ρυθμίσεις, φορολογία ακινήτων και οχημάτων, ηλεκτρονικά βιβλία myDATΑ, κλπ), βρίσκοντας γρήγορα την υπηρεσία που ενδιαφέρει τον καθένα

– να διαχειριστούν τον λογαριασμό και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, να μεταβάλλουν στοιχεία της επιχείρησής τους

– να δουν τις οφειλές, πληρωμές και τις επιστροφές και να πληρώσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές τους

– να αποκτήσουν ΑΦΜ και κλειδάριθμο

– να υποβάλλουν τα αιτήματά τους ψηφιακά προς την αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ (πιλοτική λειτουργία)

– να κλείσουν ψηφιακά ραντεβού με υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ (προσεχώς)

Όπως δήλωσε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής, «με τη νέα ψηφιακή μας πύλη, συνδυάζουμε ψηφιακή ευφυία και συναισθηματική νοημοσύνη, με σκοπό οι ψηφιακές μας υπηρεσίες να σχεδιάζονται και να προσφέρονται στο κοινωνικό σύνολο, μέσα από την οπτική του πολίτη».