Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Λογιστικό Γραφείο

  • ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ A.N. ZEUS FINANCE &
    ACCOUNTING SERVICES LTD
    ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ &
    ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ A.N. ZEUS FINANCE
    & ACCOUNTING SERVICES LTD
    Φοροτεχνικές &
    Συμβουλευτικές υπηρεσίες

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ

Από το
2003
Στην A.N. ZEUS FINANCE & ACCOUNTING SERVICES, είμαστε κάτι περισσότερο από λογιστές. Θέλουμε να είμαστε εκεί σε κάθε βήμα του ταξιδιού σας.

Το γραφείο μας απαρτίζεται από 12 μέλη, λογιστές, οικονομολόγους, φοροτεχνικούς, οι οποίοι έχουν αναπτύξει μία επιτυχημένη δράση στό λογιστικό τομέα σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Το ανθρώπινο δυναμικό της είναι καταξιωμένο στον ευρύτερο χώρο τους και προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Το επιχειρησιακό πρόγραμμα των «συνεργατών» είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας στον λογιστικό τομέα της πληροφορίας και επικοινωνίας, για την αύξηση της παραγωγικότητας και την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πελάτες τους. Επεκτείνουν την χρήση της πληροφορικής στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους, σε όσους τομείς τους επιτρέπει το (ΥΠ.Ο.Ο.) διευρύνοντας τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης και συναλλαγής των πελατών.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας εξαιρετικές υπηρεσίες ενώ παράλληλα προσφέρουμε στους υπαλλήλους μας την καλύτερη εκπαίδευση.

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Η εταιρεία μας έχει συνεργασία με μεγάλο αριθμό πελατών ( Επιτηδευματίες, Δημόσιο, ΝΠΔΔ) σε βάθος χρόνου και με μεγέθη ανοδικά.

01

Eνημέρωση και εκτύπωση βιβλίων

 (Α',Β' και Γ' κατηγορίας)

02

Μισθοδοσία

Προσλήψεις - αποχωρήσεις - απολύσεις - υπολογισμός και εκτύπωση μισθοδοσίας κάθε τέλους μήνα, αποστολή Α.Π.Δ.σε ΙΚΑ, καταστάσεις Επιθεώρησης Εργασίας και υποβολή απαραίτητων εγγράφων σε Ο.Α.Ε.Δ

03

Ηλεκτρονική αποστολή ΦΠΑ κάθε μήνα ή κάθε τρίμηνο

ανάλογα με την κατηγορία βιβλίων και Εκκαθαριστικής Δήλωσης ΦΠΑ κάθε τέλους έτους

04

Σύνταξη Οικονομικών καταστάσεων κάθε τέλους έτους

 (Ισολογισμοί - Καταστάσεις Αποτελεσμάτων)

07

Σύνταξη και υποβολή δήλωσης Παρακράτησης Φόρου από μισθωτές υπηρεσίες, ελευθερους επαγγελματίες κτλ

(κάθε μήνα ή τρίμηνο) καθώς και του εντύπου Οριστική Δήλωση Φόρου Μισθωτών (Ε7 κάθε τέλους έτους)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ

  • Εργαζόμενοι συνταξιούχοι: Άνοιξε η πλατφόρμα για δήλωση της απασχόλησης

    Τέθηκε σε λειτουργία η ειδική πλατφόρμα δήλωσης εργασίας για τους απασχολούμενους συνταξιούχους https://www.efka.gov.gr/dilosi-erg-synt.php,

  • Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

    Ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας μέσω της δημιουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ​επιλεγμένων ΚΑΔ του ​​​​​​τουρισμού.​

    Επιχειρησιακό πρόγραμμα: Ανταγωνιστικότητα

    Περιοχή εφαρμογής: Όλη η Ελλάδα

  • Άδεια, ΚΤΕΟ, ασφαλιστήριο αυτοκινήτου στο κινητό μέσω Govgr Wallet

    Μέσω του Gov.gr Wallet, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων έχουν για ενημερωτικούς λόγους πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία του οχήματός τους, όπως αυτά τηρούνται σε μητρώα φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. Τα στοιχεία ομαδοποιούνται σε κατηγορίες βάσει των μητρώων από τα οποία αντλούνται. Το προσεχές διάστημα τα στοιχεία αυτά θα είναι διαθέσιμα μέσω του AuditCar στις ελεγκτικές αρχές, προκειμένου να απαλειφθεί η ανάγκη προσκόμισης ή επίδειξής τους από τους πολίτες. Διαθέσιμες στο Gov.gr Wallet είναι οι εξής πληροφορίες:
  • Ηλεκτρονική εφαρμογή γνωστοποίησης χωριστής φορολογικής δήλωσης συζύγων

    Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω της οποίας οι έγγαμοι φορολογούμενοι, θα μπορούν να γνωστοποιήσουν την επιλογή τους για υποβολή χωριστής δήλωσης συζύγων Φορολογίας Εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 (Φορολογική δήλωση 2024) μέχρι και 29 Φεβρουαρίου 2024 Μετά την προθεσμία αυτή δεν είναι δυνατή η ανάκληση της επιλογής υποβολής χωριστής δήλωσης
  • Υποχρεωτική Αναγραφή QR code στα τιμολόγια από 01/01/2024

    Στα λογιστικά στοιχεία που εκδίδονται, είτε με τη χρήση προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρήσεων (εμπορικό ERP), είτε μέσω της Εφαρμογής Έκδοσης και Διαβίβασης Παραστατικών που είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου της Α.Α.Δ.Ε. (timologio), καθώς και στα εκδοθέντα παραστατικά της περ. δ΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 * από την 1.1.2024 και εφεξής είναι υποχρεωτικό να υπάρχει και δισδιάστατος γραμμωτός κώδικας (QR code), στον οποίο εμπεριέχεται σύνδεσμος για την άμεση πρόσβαση σε ψηφιακή υπηρεσία της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA για την άμεση επισκόπηση σε φυλλομετρητή ιστού (browser) είτε της σύνοψης, είτε του συνόλου του παραστατικού, είτε και των δύο, όπως αυτά έχουν διαβιβασθεί.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας αποκτήστε ολοκληρωμένες προτάσεις για την βελτίωση στην οργάνωση και στην απόδοση της επιχείρησής σας.

Επισκεφτείτε μας

Πατησίων 162, Αθήνα 112 57 Τηλ.: 2102287186 Φαξ: 2102230718

Ηλεκτρονική διεύθυνση

anzeus.ltd@gmail.com

Καλέστε μας

210 2287186

Επικοινωνία

CAPTCHA
Εισάγετε τους χαρακτήρες που εμφανίζονται στην εικόνα.